мой приятели са закарали една алфа 155 1.8 на майстор да им заварява гърнето! той не е откачил акумулатора и сега колата неиска да запали въобще! има ли някой идея кое е причината???
Известие
Collapse
No announcement yet.
след заварки по гърнетата без откачен акумулатор няма палене
Collapse
X
-
С какво е заварявано....?
По принцип проблема не е в заваряваното....ако не е заварявал по ел. инсталацията...
никога не съм откачал акумулатора при ремонт на генерация.....дори и на новите коли дето е бъкано с електроника не го правят!
п.п. я го махни това гърне, да не е запушено напълно и майстора да му е помогнал!По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
махали са катализатора и след като приключили колата неиска да запали.....аз също съм правил множество заварки но моите гърнета. само че винаги съм ги свалял от колата. явно при тяхната кола не е било така и сега ще страдат. иначе колата им,двигателя върти на бензин ,но не пали,на газ докато върти,се чуват детонации, има ток до бобините и кабелите. колата я докараха сега в сервиза на един преятел и тои се чуди откъде да почне в издирването на проблема. но аз съм сигурен че заварките са гръмнали нещо и сега ще берат ядове. а онзи дето им правил гърнето- спи спокойно и не му дреме- аман от такива майстори. затова и моята кола е човъркам само аз или моя кумец
155 1.7 94 g.
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениенай-малкото щом за заваряли и рязали катализатора, много е вероятно сондата да е поразена необратимо. Откачете нея от компютъра и вижте дали ще запали!
кола и без сонда палиVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеНикъв шанс от това
кола и без сонда пали
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Има такъв вариант, ако са окъсили отоплението на сондата да е изгорял някой предпазител по захранването на ЕКУ-то.
Това е на теория де, щото незнам при ризниците как е точно е захранването на компа.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
подгрева на сондата е през бушон и реле. Сигнала от нея обаче е директно към ЕКУ! Ако сондата е с нарушени излолации на кабелите и са накъсо, нищо чудно вместо 1 волт да са отишли 12 волта по сигналния проводник до ЕКУ. Естествено това е хипотеза. Затова да се изключи сондата от компа и да се пробва пак.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениебез да, но като са накъсо нещата???) който изгарят
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Ех тия катализатори...много вървят на черният пазар...
вярно сондата е в началото на катализатора, ама тоя с флекса трябва да е бил доста пиян за да е засегне...но тъй като има там разширение и е заварвал, тоес оплескал нещата около нея...голяма грешка...около 200лв.
Но както казаха колегите колата бачка и без ламбда сонда без проблем!!!!По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от koko155 Покажи съобщениемахали са катализатора и след като приключили колата неиска да запали.....аз също съм правил множество заварки но моите гърнета. само че винаги съм ги свалял от колата. явно при тяхната кола не е било така и сега ще страдат. иначе колата им,двигателя върти на бензин ,но не пали,на газ докато върти,се чуват детонации, има ток до бобините и кабелите. колата я докараха сега в сервиза на един преятел и тои се чуди откъде да почне в издирването на проблема. но аз съм сигурен че заварките са гръмнали нещо и сега ще берат ядове. а онзи дето им правил гърнето- спи спокойно и не му дреме- аман от такива майстори. затова и моята кола е човъркам само аз или моя кумец
Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
[ QUOTE = koko155 ; 727532 ] махали са катализатора и след като приключили колата неиска да запали ..... аз също съм правил множество заварки но моите гърнета . само че винаги съм ги свалял от колата. явно при тяхната кола не е било така и сега ще страдат . иначе колата им , двигателя върти на бензин , но не пали , на газ докато върти , се чуват детонации , има ток до бобините и кабелите . колата я докараха сега в сервиза на един преятел и тои се чуди откъде да почне в издирването на проблема . но аз съм сигурен че заварките са гръмнали нещо и сега ще берат ядове . а онзи дето им правил гърнето - спи спокойно и не му дреме - аман от такива майстори . затова и моята кола е човъркам само аз или моя кумец
[ / QUOTE ]
От това което казваш колега , по вероятно е да е станало нещо с бубините или комутаторите ( щом детонира на газ значи има някаква искра която идва безразборно може би ) , ама в следцствие на какво се е получило ....., що се отн . до сондата , според мен не би трябвало да има пробем , и аз сьм карал моята с откачена , нямаше проблем
Last edited by Gosheto30v6; d.m.y г., 12:50.ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
Alfa Romeo 145 3.0V6
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6
Comment
Comment